Jump to content


Photo

Gtg: Melbourne 24Th March 2012

Lets talk the talk......

  • Please log in to reply
121 replies to this topic

#26 ALTaBoy

ALTaBoy

    AV Forum Member

  • Member
  • 52 posts

Posted 15 February 2012 - 11:42 AM

Hey, I heard arextwo is organising a GTG that will be $50 cheaper than this one - PM him for details!

#27 mr-happy-pants

mr-happy-pants

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,479 posts

Posted 15 February 2012 - 11:48 AM

Yeah, but it isn't actually at a physical location.

Too soon?

#28 SDL

SDL

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 10,652 posts

Posted 15 February 2012 - 12:00 PM

I wouldn't go sending him any moeny, I don't think his PM will be working soon.

#29 Chopsus

Chopsus

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 14,617 posts

Posted 15 February 2012 - 12:22 PM

Damn and I was going to sell him a sub-woofer I got off Bitey the other day :( was going to make a packet too! :thumbsup:

#30 OakenShield

OakenShield

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,366 posts

Posted 16 February 2012 - 07:47 AM

I should be able to make this, put me down as a tentative Yorac :)

IT all depends how long it goes for, unless I ride there I don't have access to a car until 4:00pm.

Being a 1 car family has it drawbacks!!

#31 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 16 February 2012 - 08:49 PM

I should be able to make this, put me down as a tentative Yorac :)

there is no such thing as a tentative Yorac, but I'll put you down anyway, if Macca and Buddha front it will still be going the next day anyway mate, so no worries about when you get there................ :ike:

#32 buddhamus

buddhamus

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,586 posts

Posted 19 February 2012 - 11:45 PM

there is no such thing as a tentative Yorac, but I'll put you down anyway, if Macca and Buddha front it will still be going the next day anyway mate, so no worries about when you get there................ :ike:


Count me in mate, so that must mean its definetly going til the next day lmao! hahaha

#33 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 22 February 2012 - 09:25 PM

Count me in mate, so that must mean its definetly going til the next day lmao! hahaha

:lol:

and then off to Ross's`place................. :ninja:

#34 perthpete

perthpete

    AV Forum Member

  • Member
  • 18 posts

Posted 22 February 2012 - 09:37 PM

Yes.. I'll be there ....

Oh NO .. Melbourne.. bugger.. if ever one is done in Perth I'd like to be there:-)

#35 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 27 February 2012 - 07:42 PM

bump..........

#36 buddhamus

buddhamus

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,586 posts

Posted 27 February 2012 - 11:28 PM

:lol:

and then off to Ross's`place................. :ninja:


LMAO!!! poor Ross, he answered the door in his night robe that night LOL!

#37 bbar

bbar

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 6,901 posts

Posted 28 February 2012 - 12:46 PM

LMAO!!! poor Ross, he answered the door in his night robe that night LOL!


Hah, he loved it. He is a party animal after all :hyper: :no:

#38 blybo

blybo

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,466 posts

Posted 28 February 2012 - 03:23 PM

should be able to make it for a couple of hours but have a dinner booked already. Look forward to put some faces to names.

#39 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 02 March 2012 - 05:38 PM

should be able to make it for a couple of hours but have a dinner booked already. Look forward to put some faces to names.

yes please pop by mate and meet a few.........................

#40 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 10 March 2012 - 11:09 AM

2 weeks to go...............

#41 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 14 March 2012 - 04:33 PM

Now expecting to have the BenQ W7000 to demo..................

#42 mr-happy-pants

mr-happy-pants

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,479 posts

Posted 14 March 2012 - 05:31 PM

and lightboxes!

#43 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 17 March 2012 - 03:28 PM

One week to go.................

#44 buddhamus

buddhamus

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,586 posts

Posted 17 March 2012 - 08:34 PM

Yeee haa!....always look forward to the GTG's :D

#45 High Volts

High Volts

    AV Forum Member

  • Member
  • 25 posts

Posted 19 March 2012 - 10:08 AM

Hope to be there, am on duty but hope to get there between jobs.

Mark

#46 yorac

yorac

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 24,454 posts

Posted 20 March 2012 - 07:56 PM

Now expecting to have the BenQ W7000 to demo..................

and can confirm this will be available to demo.........

also working with Matt on a Power conditioner/UPS that will be well under the usual silly dollars asked for....................

#47 Matt Walker

Matt Walker

    AV Forum Member

  • Commercial Member
  • PipPip
  • 135 posts

Posted 21 March 2012 - 12:00 PM

Hi Guys,

I can confirm we will have (I have it now) the Benq W7000 on display for the day as well as the full range of Krix loudspeakers.

Richard from Oz Theatre Screens is sending down some sample material for the day for anyone who is interested.

We have the Marantz 6006 setup to run through its paces too.

Should have some more stuff as well ... watch this space!

:)

See you there,

Matt

#48 buddhamus

buddhamus

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,586 posts

Posted 21 March 2012 - 10:43 PM

LMAO!!!......that was probably the one of the only moments I have ever found one of your replies funny lol!.

Good luck on your operation though!.....dont fret too much, your pubes should grow back in no time lmao!

#49 Chopsus

Chopsus

    AV Forum Member

  • Senior Member
  • 14,617 posts

Posted 21 March 2012 - 10:47 PM

dont fret too much, your pubes should grow back in no time lmao!


Not if they get the one that bleeds

#50 buddhamus

buddhamus

    AV Forum Member

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,586 posts

Posted 22 March 2012 - 10:55 AM

True that! lol